Livet i farten

Idag hann jag inte heller börja förbereda min föreläsning :-(
Mycket stvl och administration.
 
Väl hemkommen drog sonen igång gräsklipparen medan jag fixade middagen.
Currykyckling blev det, inte alls tokigt.
Jag var kanske onödigt försiktig med curryn?!
 
Kaffe och lite slöande innan det var dags för nästa taxi-insats.
Tjejerna hade ingen skjuts hem efter träningen, så det var bara att dra in till stan och hämta.
 
Medan jag satt på parkeringen passade jag på att ta en panoramabild med appen Dermander.
Inte mycket att ta sig för ...
Nu sitter jag hemma igen och slögluttar lite på TV (förstås).
Idag är det verkligen ingenting att se :-(
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

blev hungrig idag när jag såg ditt recept. Men det blir nog rester idag, kylen håller på vara tom. Vi får nog storhandla vid makens hemkomst.

2012-09-13 @ 11:56:37
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0