I was put on hold :-(

Jag lyckades äntligen få kontakt med dottern...
Men direkt dök ett viktigare samtal upp, så jag pausades :-(
- Vi som hade tänkt ha dig med vid middagsbordet.
Därefter tror jag min mobila anslutning fick hicka och nu är hon inte längre online. Vilket iofs är bra med tanke på att hon är 6 timmar längre fram på dygnet, dvs. mitt i natten nu.
Här börjar kvällen falla på och jag ska nog starta torktumlaren. Spännande va'?!
Just nu är jag helt ensam, alla andra har träning, men eftersom jag stånkade runt igår kväll så får jag vila.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Trist du ej fick prata med E. Jag har just återupplivat hur många timmar LA är efter Sverige. Hoppas ni snart får kontakt igen.

2012-09-24 @ 23:11:59
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0