Chockartat!

Japp, tro det eller ej, men efter maten fick jag ett ryck och ..... putsade några fönsterrutor.
Vid de högst spordiska tillfällen solen skiner in genom fönstren tycker till och med jag att rutorna är väldigt skitiga.
Så utan att förvarna mig själv det minsta slog jag till.
När man gör det så där oförberett och oambitiöst, kan man faktisk tycka att det är ok.
Skillnaden är ju enorm ovsett resultatet :-)
Nu har jag gjort en rejäl insats i köket (igen) och sitter helt plötsligt ensam (igen).
Alla har åkt iväg för att träna, men jag avvaktar ett par dagar till för at veta säkert att förkylningen inte blossar upp (= ursäkt för att slippa?).
På väg in från bilen passade jag på att ta några fler mossiga bilder.
Jag har verkligen inte rosat marknaden i år vad gäller (träd-)gårdsskötsel.
Men det kommer fler år, så chansen finns att det blir bättre ett annat år.
Men hur kul är det egentligen att rensa ogräset i gruset??
Egentligen skulle man kanske passa på nu så att man startar nästa vår med lite bättre utgångsläge.
Ja, kanske då, om det blir lite sensommarfina dagar till helgen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

heja Rena fönster piggar upp. Nästa vår kommer dina tulpaner o allium. Bra att du är klok ang träningen

2012-09-14 @ 21:00:43
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0