Utomhusverksamhet

Efter min slow-start gick jag ut för att njuta av solljuset och för att städa bort de stackars blommor som gett upp. Tog .t.o.m. på mig glasögonen för att se vad som blev skarpt. Ett bar trick var att lägga ner rönnbär på marken. Då blir djupet kort och ingen rörelseoskärpa :-)
Åkte en sväng till ÅVC oxå. Passade på att kasta en murken träkant från den gamla rabatten. Har bestämt att ta bort rabatten och låta skogen/mossmattan återerövra utrymmet.
Växterna (som fortfarande orkar växa där) får stå kvar tills vidare. Trots alla föresatser har jag inte kommit mig för att flytta tulpanlökarna t.ex.

Kommentarer
Postat av: Kristina

härliga höstbilder,. Jag hann aldrig med att vara ute idag. Synd när det äntligen var sol. Tänker på dig

2012-10-21 @ 00:15:16
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0