Söndagsarbete

Idag har jag i smyg dragit in till jobbet för att se till att jag går iland med morgondagens snabba arbetsuppgifter.
Ska vara med just i början av föreläsningen 8.15, för att sedan snabbt springa till mitt rum och justera grupper, lappar och infomaterial till studenterna och kunna presentera detta i slutet av föreläsningen strax före 10.
Vädret underlättar inomhusverksamhet i alla fall. Tog några bilder från trappan av mitt hus.
Panorerade med Dermander:
Manuellt panorama (två ihoplagda bilder):
Nu är det dags att sortera lappar, 300+, i 7 olika högar.
Gäller bara att lista ut sorteringen och organisera informationen på samma sätt, så ska det nog fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0