Fint sällskap

Idag har det varit en massa småkörningar. Övningsförare med nästan varje gång.
 
När det började dra ihop sig till middag fick vi kontakt med Shanghai-dottern på Skype.
Vi hade henne med i verksamheten ett tag.
När jag gjorde sallad satte jag henne på kaffebryggaren för  at hon skulle komma i rätt höjd.
(kände att hon såg mig ur ett grodperspektiv annars)
Sedan satt hon med under middagen också. Fast hon fick inte äta tyvärr. Hos henne var det sent på kvällen, så jag hoppas att hon ätit en god middag redan tidigare.
Fortfarande väntar hon på bf, som stretar med alla formalia för att kunna få arbetstillstånd. INTE kul!
Det är verkligen trist att så mycket av hennes tid i Kina blir ensam.
Bara att hoppas att det går snabbare än väntat, dvs, inga onödiga förseningar.
I morrn' är det en packad dag som avslutas med en tur till Göteborg.
Kurs på tisdag, men hem på kvällen.
Vi har fått en rätt diger lunta som ska vara läst i förväg.
Misstänker att det får bli på hotellet i morgon kväll :-(
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skulle inte ni ha bg i morgon kväll? Om inte meddelar du GB O B , jag är ju på sjukhuset hela dagen

2012-10-14 @ 22:43:03
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0