Det är mycket nu

Nu är räjset i full gång.
Inte en lugn stund på hela dagen, men jag fick nästan mer gjort än jag hade kunnat tro.
Idag körde vi speltestet, men allt kunde ha gått på tok.
Den grupp jag försökte rekrytera var ca 20 personer, vilket var helt ok. Jag hade 20 spel för testning och det behövdes inte så många minuter, så det skulle kunna ge flera tester på varje spel. På morgonen var jag på deras föreläsning och talade mig varm för att jag verkligen behövde dem. Berättade om mina små tacksamhetsbevis och sa pliis, pliis, pliis....
När klockan var slagen hade det dykt upp 4 + en tvångsrekryterad person i rätt målgrupp (händelsevis med samma efternamn som mig).
Men de var väldigt ihärdiga och gjorde sammanlagt 39 tester, dvs i snitt åtta spel var. Respekt!
Äpplen börjar vara vackra nu, men inte riktigt ätliga. För kallt och för lite sol.
Flitiga lisorna sätter massor av knoppar, men frågan är om de kommer att slå ut?! Jag tror faktiskt inte det. Då måste det bli sol.
I morrn' har jag redovisningar hela dagen. Vilket iofs. inte är så farligt, det som gör det jobbigt är att jag ska ge individuell feedback till varje grupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0