Tjuvstart & råttbevis

Hah!
Titta vad som händer i mitt kylskåp:
"Men vi är mer civliserade i år, för nu använder vi sked" - sa en av kylskåpsråttorna.
Ok!
Så idag blev det lite pepparkaksbak. Jag körde mina vanliga figurer: hjärtan och änglar.
Efter taxitur för att hämta sonen var det bara att snabba ihop middagen.
Allt för attt hinna göra den årliga önskelistereleasen, innan hjälptränardottern skulle dra för att coacha på en träningsmatch.
Vi tjuvstartade advent med lite glögg och skumtomtar och försökte reda ut alla detaljer i de uppräknade önskningarna. Såklart saknade vi en familjemedlem.
(Skicka dina önskningar till oss, och så firar vi jul när du kommer hem!)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt du hann allt. Härligt med julklappsönskereleasen. Jag min klant hade ju glömt att det skulle vara glöög o skumtomtar.Nästa år får du påminna mig så jag ej glömmer den viktiga delen.Sonen tyckte det var uselt när jag var den som infört det. Den snabbgjorda varianten gjorde ingen succe.

2012-11-26 @ 11:22:04
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0