Tillsnyggning

Hade som sagt två åtgärder på listan av personvårdsåtgärder i dag.
Här sitter jag och blir tillsnyggad.
Känns trevlig att bli ompysslad och att känna sig lite fräschare efteråt.
Sedan våldgästade jag GodaVännen. Kaffe med surr (absolut inget surrogat!).
Vilken välsignelse att ha en vän till hands när det passar mig!
Sedan tandläkaren, som tyckte att jag varit "så duktig"!
Det blir ändå dyrt.
Hade som sagt tänkt ta ut en ledig dag idag, men plikten kallar OCH jag vill verkligen bli av med en del av rättningen nu.
Äter middag här och liftar hem med maken efter hans handbollsträning.
När ska jag själv komma igång igen då??
(nu tränar alla utom jag, t.o.m. den den något bekväme sonen)
Ja, säg det...
Orkar inte ens fixa månadsrapporterna (och det är ändå en snabb historia).

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så trevligt få besöka av dig det gjorde dagen. Hoppa du kommer långt i rättningarna. Själv verkar jag hamna under täcket, halvfebrig ,ont i halsen. Hoppas inga baciller hoppade över till dig

2012-11-19 @ 19:46:05
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0