Så det bränner

Jag är verkligen svag för bröd och ost.
Inte helt trivialt med min kosthållning.
Jag har, som tidigare visats här,  hittat ett gott grovt nötbröd som jag oftast faller tillbaka på när jag vill ha en macka.
(bakade ett nytt igår kväll)
Hittade en så god ost i delikatessdisken: Cheddar med chilismak.
MUMS!! Det riktigt bränner i munnen efteråt :-)
(kanske inget för GodaVännen som är skinnflådd i munnen ...)
Annars rullar det på, ständigt avbruten av stvl-frågor går det rätt långsamt med rättningen av obligatoriska programmeringsuppgifter.
För att inte tala om uppsatser från första kursen.
Jaja, ett steg i taget.
 
Igår hade jag mitt första 6-timmarspass på den nya kursen.
Väldigt roligt, men man hinner ju inte med något i sitt "vanliga" jobb.
Solen sken utanför föreläsningssalen, på det där lite förvinterlåga sättet.
 
Ok!
Dags att börja testköra uppgifterna och läsa källkod.
Cya!

Kommentarer
Postat av: Kristina

nej hu så hemskt med så stark ost även utan skinnflåddheten, Just nu tycker jag till o med att vanlig herrgård smakar för mkt. Förstår din längtan efter bröd, tur du tål mandel o nötter eljast vore det väldigt problematiskt. Hoppas allt går bra

2012-11-14 @ 23:21:06
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0