Tråket är tillbaka

Nu får det vara nog.
Jag har stajlat runt med baggan från Prag sedan vi var där i maj.
Men den har bara ett pyttelitet fack med dragkedja och allt annat har fått skvalpa runt i i ett stort formlöst utrymme.
Inte min bag så att säga.
Över vintern vill jag ha en praktisk handväska igen.
Så ikväll gjorde jag slag i saken och flyttade mina ägodelar till den gamla väskan. Min lila.
Äntligen kan det bli lite ordning på grejjorna.
Att vara poppig har sitt pris och nu ville jag inte betala det längre.
Inte helt fel att få rensa ut alla gamla papper och skräp, som man har en tendens att bara stoppa i väskan "utifall att".
 
Just nu tittar vi på gamla avsnitt av Criminal minds med supersnyggingen Sheemar Moore.
Hela familjen småstökar under tiden.
Jag har redan sett de flesta, så då kan man data samtidigt.
Hjälptränaren anlände efter ett pass med laget.
Handbollsfadern har också rullat in.

De studerande döttrarna sitter och uttalar sig negativt om ett aktuellt skolarbete. 1600-talets samhälle och hur det reliseras i litteraturen.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Bra handväskor växer inte på trän. Mitt köp i sommar var inte bra heller. Man ska inte ha bråttom när man köper handväska.

2012-11-06 @ 22:52:45
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0