No escape

Jag kan bara säga att det inte hjälper att ta semester.
De dåliga samvetena finns kvar.
Möjligen skulle man kunna tro att det finns mer ork att ta itu med dem.
??!
Inte så många punkter, men några av dem har mycket mer tyngd i termer av arbetsinsats.
Den här veckan började inte direkt med en megainsats heller.
Dottern hade tid på VC 10.00 och svärföräldrarna skulle skjutsas till bussen.
Klockan var strax före 13 när jag anlände till jobbet.
Nu sitter jag kvar en stund eftersom Bönorna ska träffas ikväll.
IB-spelarna har varit här och fått middag innan barnafadern släppte av dem på hallen på väg hem.
Nää, nu ska jag titta lite om vi fått några rättningsinstruktioner för den sista programmeringsuppgiften på kursen som slutade förra veckan.
Kollegorna har redan rättat sina, men jag var ju bortrest, så jag har allt kvar. För att inte tala om 83 uppsatser att läsa och helst kommentera :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men märkliga tider Nu fanns inte ditt inlägg att läsa igår trots att jag kollade en massa ggr om du ej skrivit ngt.
Ha en bra dag

2012-11-14 @ 10:54:25
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0