Insats för mänskligheten

På vägen hem sprang vi igenom stan för att köpa frukostte.
Gjorde en snabbspan åt BJBF.
Bara för att visa på alternativen.
När IB-brudarna kom hem från träningen satte de sig i köket. Jag dealade med dem att om de gjorde sin engelskainlämning så skulle jag städa badrummet (kräkläge).
Sagt och gjort.
Försökte göra det lite mer ordentligt, så jag blev rejält svettig coh blöt innan det var klart.
Jobwise hade vi emöte idag på kursen jag går.
Insåg på lunchen just innan, att kollegans grupp hade skickat in preliminära utlåtanden. Jag och de två andra i min grupp har inte gjort ett dyft, varken skrivit eller haft kontakt med varandra :-(
Blir en göra med det där.
Nu är det strax dags att kojja.
Har det vanliga 6-timmarspasset i morgon. Men bara tisdag denna vecka :-)
Däremot kryllar det av studievägledningsärenden.
Det här brukar vara en lugn period?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0