Fiskpinnemassaker

Tomt i kylskåpet, hungriga - Kajsa Warg-lösning.
Sonen var på plats hemma så han kunde starta middagen med fiskpinnar.
Det enda som fanns att tillgå utan att åka först till kåmpe.
Han har en intressant teknik när det kommer till matlagning.
Plattan på 6:an (det har han lärt sig av sin mamma) och ena handen i fickan.
Det har sina konsekvenser, inte minst på fiskpinnarnas paneringsskikt.
Men de gick åt i alla fall.
Efter middagen gav jag mig på söndagskrysset igen.
Och det är klart.
Sedan en tur till kåmpe för att bunkra.
Nu tittar jag på House samtidigt som jag testar att laga en blomkålsgratäng med fetaost.
Hoppas att det ska bli ett bra tillbehör i lunchlådan på jobbet.
Annars inget särskilt.
Tar ut en halv ledig dag til i morgon fml (hade en igår fm oxå), för att följa och skjutsa dottern till VC. Återbesök för de allergiska utslagen i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gratängen ser god ut. Hoppas det går bra med läkarbesöket.

2012-11-20 @ 23:00:10
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0