En helg till

Inget särskilt idag.
Mer än det vanliga.
Lagomfart i uppvaknandet, uppskattat.
Det vanliga kriget i källaren.
Sedan var det dags för innebandyspelarna att dra in till stan för matchsamlingen.
Jag stökade på innan åskådarbilen avgick till matchstart.
Idag var det seriledarna som gästade.
Hemmalaget var hårt pressat i första perioden, men höll 0-0. Efter första halvan av andra hade vi 0-2.
Men innan andra var över hade vi reducerat till 1-2.
Med tur och mer energi laget vinner de tredje perioden med 2-0 och dämed matchen med 3-2.
Otroligt.
Hem för att tillaga standardmaten en matchdag: tacos.
 
Därefter var det filmtajm.
Batman - The dark knight rises
Som alltid många specialeffekter såklart.
Till filmen gjorde vi slut på det som var kvar av den cheesecake som vi gjorde när sonen firade sin födelsedag.
 
Nu degar och datar jag enligt känt mönster.
Navy CSI, Beck och lite annan hederlig ond bråd död.
 
I morrn startar jag med att vara ledig på förmiddagen, har både kul och okul i kalendern.
Klippning och tandläkarbesök på agendan.
Hade bestämt mig för att vara ledig hela dagen, men fick backa på det.
Får lov att masa mig till jobbet efter tandläkarbesöket.
MÅSTE få bort rättningen.
Funderar t.o.m. på att sitta kvar på kvällen och lifta hem med handbollsmaken efter hans träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0