And now something completely different

Överraskning!
Jag är i Guadalajara (norr om Madrid) och hälsar på Shanghai-dottern.
Känns VÄLDIGT bra!!
Eftersom hon inte visste att jag skulle dyka upp har jag inte bloggat om det.
Bor på ett pyttelitet hotel, i ett pyttelitet rum, men bara någon minut från den etta där hon bor med sin bf.
Inga särskilda planer, i alla fall är det inte viktigt för mig.
-- travellingFraud

p.s. Säkerhetstänkandet är verkligen inte pyttelitet, titta på lösenordet till det trådlösa nätet!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag hann hejda mig tidigare idag när jag tänkte ställa en fråga här o kom ihåg att hon inte visste ngt.

Hoppas ni får fina dagar tillsammans
kram o hälsa henne

2012-11-07 @ 23:56:55
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0