Allt är inte regn

Härligt med några lediga dagar, lite som bonus.
Vi sov ut i morse och sedan kom värdparet och hämtade mig. Frukost hemma hos dom. Hur som helst, finns ingen frukost där jag bor, men vad kan man begära för 23€ per natt?!
Sedan sprang i ösregnet tvärs över gatan, för att komma över kaffe och internet. De har väldigt gott kaffe här, måste man säga. Jag slog till med två koppar i rak följd. Klockan var ändå efter 12!
Sen lunch(med svenska mått mätt) och sedan promenerade vi, för nu hade regnet uppehåll. Museum, besök i broderns blomsteraffär och kaffe hos svägerskan uppe på.
Flanerade tillbaka genom staden, som nu vaknat till efter siestan.
Hemma igen pratade vi och spelade kort, pratade mer och sedan drog jag mig hemåt med eskort.
På det hela taget en dag utan stress, bra mao.
--fraudfeeler


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så skönt att du / ni får ngr trevliga dar.Antar att tiden går för fort men gläds med dig att du fick denna möjlighet

Jag hade tänkt locka med dig på adventssjungandet i år. Du har några torsdagar till att haka på. Tänk Otto Olssons advent visst låter det lockande
Ha en bra morgondag

2012-11-09 @ 00:03:38
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Kristina

inga nya inlägg? Hur går allt? När kommer du hem?
Har så tråkigt så jag kollar din blogg ofta Kram

2012-11-09 @ 21:29:28
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0