Aktiviteter

Idag har vi fått en hel del gjort.
Efter utflykten till kompe, satte vi igång köksarbetet.
Medan tre energiska ungdomar satt i köket och gjorde olika skolarbeten.
En lyckades skicka in två rapporter. Bra jobbat!!
Jag lyckades göra två efterrätter, varav en nog får ätas i morgon.
Vi hade lite sent firande av sonen, så det var på sin plats med med lite extra godsaker.
Middagen blev en av mina favoritgrytor: Nötcurry Pattaya.
Efter ett par timmar tog vi den nygjorda specialkladdkakan.
Nu tittar jag på en av mina favoriter: Lawrence Fox (Hathaway i Lewis).
I morgon får jag lov att jobba lite, för på måndag eftermiddag ska vi ha ett e-möte på kursen jag går (Att bedöma pedagogisk skicklighet).

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ser mkt läckert ut. Du är duktig på lägga in . H ar dottern anlänt till S? Ha en fin söndag

2012-11-04 @ 14:19:42
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0