Tröttast

Det får bli en naturlig vilopaus till veckan eftersom jag inte orkar dra med träningsgrejjor på resan. Hotellet verkar inte ha gym, man vet inte hur det är att springa utomhus och dessutom vill man kanske umgås lite när det är ledig tid.

Så får det bli.

Då kändes det motiverat att dra iväg till gymmet igen, trots ansträngningen igår.

Idag fick det bli några super1000'ingar, men det gick riktigt tungt.

Inte fick jag något löpband med TV-vy heller. Vyn från de andra löpbanden är visserligen trevlig, men inte lika distraherande.

Distraherad behöver jag bli!

Jag gillar de andra löpbanden bättre också för att de har en bättre display.

Ska man springa intervaller vill man se distansmätaren hela tiden. På den här displayen rullar visningen runt för alla olika mått som den tillhandahåller och jag hittar inget sätt att välja vad som ska visas.


Strax mat, så nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0