Fylleri

Fick en vacker blomma av maken:

Ovetande hade jag ryckt åt mig en bukett rosor när jag gjorde ett behövligt besök på kåmpe:

Så nu har jag två fina buketter stående runt mig.
Men det är väl inget att gråta över?!
I stället för tårta firade jag (i min ensamhet) med att äta hallon och vispad grädde toppat med saltlakrits flakes.

Fantastisk smakkombination!
Vi har även gjort en del andra inköp under dagen.
En lampa över matsalsbordet.
En bil.
Maken fick hem sina "skräddarsydda" (=måttbestälda) skjortor (!)

Annars har jag inte rosat marknaden idag. Mer som behöver göras än som blir gjort :-(
Just nu struntar jag i allt och degar framför Elizabeth: The golden age med Cate Blanchett i huvudrollen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så fina blommor. Du sk bli uppvaktad även härifrån när orken dyker upp.

Ny bil Häftigt.vilken sort? Det kanske kan innebära ett besök här? Din beställning behöver nämligen jordas. Skulle gärna gjort det men orkar inte. Ha ett gott slut på födelsedagen

2012-05-23 @ 23:29:29
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0