Torsdag

Iväg till backen för att kunna åka i fin, nyspistad backe.

Inte mycket folk, vi behövde aldrig stå i kö i liften?!

Vi drog till stugan efter ett längre pass, fikade och bestämde oss sedan för att ta ett nappatag med taket.

Vi hade börjat redan på onsdag, men nu skulle vi försöka ta lite mer ordentligt.

T.o.m. undertecknad kravlade sig upp på taket, trots att jag på äldre dagar har fått rejäla obehagskänslor när jag är högt upp. Det är verkligen inte bara att tänka "det är inte så farligt och du behöver inte vara rädd".

Jaja, vi stretade på tills vi skalat av lite mer än hälften (på höjden alltså).

Det lär ha lättat åtskilliga kilon.

Kanon, men en konsekvens var att den snö som inte längre låg på taket nu hamnat på marken.

Så medan maken stökade på med det "sista" på taket, så fick sonen och jag lov att skotta upp bron, IGEN!

Den här gången var snön mycket tyngre.

På kvällen blev det lite enklare middag nere på husvagnscampen.

Mera spel och dobbel.
Jag vann inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0