Tänker bara på mat

Maten är det mest påtagliga vardagsproblemet (i-landsproblem i mitt fall).
Inspirationen är 0 (noll!), så det är ständigt samma stånkade "vad ska vi äta idag?".
TROTS att vi har ett 5-veckors matschema att falla tillbaka på.

Sitter hemma och försöker låta bli att bli sjuk.

Tänker att det är veckans lediga dag, fast jag har den hellre en fredag.

Ska gå kurs i morrn', så då vill jag vara ok.

Hemma är det tyst och skönt, solen lyser in över min plats i tillvaron.

Kaffet och datorn tillhands.

Har varit ett par vändor till stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn (tråkfaktor) ocjh råkade få med mig min kompis upp igen.

Kanske kan locka till aktivitet. Då känner man sig osjuk och nyttig :-)


Modern verkar ha kommit sig bättre till rätta hemma och njuter av sitt soliga lähörn ute på altanen (lyllot!).

Nu ska jag slurpa i mig andra koppen kaffe och sedan ta en svängom med kompisen tror jag.

Chacha bloggen!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Är det förkylning /feber/ influensa? Ber extra för dig. Fick smset. Här värker det i det som sitter på halsen. Fikat i växthuset o tänkte på dig. Du kanske kan håla mig sällskap där ngn gång under konvalescenstiden? Försöker göra tio saker samtidgt just nu o är i vägen för swooosh. krya på dig

2012-03-14 @ 14:43:37
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0