Jag saknar min kompis

Titta: inte en bokstav ännu!!

Saknar min korsordskompis :-(

Lördag.

Inga matcher (ja, lite handboll då, men det är jag inte så inblandad i).

Då har man chans att göra några insatser i hemmet.

Stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn (tråkfaktor) har ju alltid samma lockelse.

Fått en del åtgärdat där.

Diskat undan efter allt bakande och matlagande i flygande fläng.

Det är visst något visst med klockslag som består av samma siffra (finns väl eg.bara två)

 

Så i morse (11-tiden) försökte en av döttrarna fånga klockslaget 11.11.11 på bild.

Coachad av sin syster tryckte hon av med ajfånen.

 

Nix, lyckades inte :-(

Svårt med fördröjningen i bildexponineringen, man vet aldrig hur lång framförhållning man ska ha.

Annars är det rätt lugnt.

Ska väl en tur till kåmpe kanske. Vad vore en dag utan det äventyret.

Tyckte att äpplena var så vackra och försökte ta en bild.

Men ajfånen har sina begränsningar. Det vill gärna bli blåstick i dagsljus.

Kanske man kan stäla in någonstans?

För varje ny iOS-version känns det som att man fått en till hälften ny mobil.

Och inga instruktioner.

Gissa och testa.

Genusdottern har varit på universitetsarrangemang i dag, fick följande sms:

Tja, nu är det kanske lagom att checka status i the dungeons (stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn).

I som här inträden, låten hoppet fara!

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

javisst blir det tomt efter barnen. Jag känner nu hur tomt det kommer bli att inte ens få prata,skypa med M, och gå med sin oro utan att få den bekräftad eller avvisad.

Ha en bra kväll

2012-03-24 @ 21:53:04
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0