Flyttbestyr och bakslag

Arbetsdagen avslutades lite tidigare och vi drog iväg med dottern för att köpa matmöbel.

Den var utspejad sedan tidigare, nu var det bara att bestämma vilken av två stolar som skulle följa bordet.

Den här nedanför blev det inte :-)

Men det blev vita ben och ekskiva på bordet, kompletterat med vita stolar med eksits.

Hämtning  om en dryg vecka.

Bilden till höger föreställer ytan på en superläcker matta jag tittade på medan jag provsatt en fåtölj.

På lite håll såg det ut som grus.

Har legat på latsidan med träningen i veckan :-( så igår kväll släpade jag mig iväg till gymmet i sällskap med yngsta dottern.

Inte bra!

En chockerande upplevelse. Kändes hur dåligt som helst, och ändå var inte ambitionen särskilt högt satt.

Enda förklaringen jag kan se är att jag antagligen hade ätit för dåligt under dagen så det var ordentligt energiunderskott.

Hoppas det var det!

 

Idag blir det flytt av dotter till den egna lägenheten.

Spännande!

Ska strax hämta den hyrda släpvagnen och fylla den med möbler och flyttkartonger.

 

Vi har ju gjort det här tidigare, men det känns ändå lite mer definitivt den här gången.
Nu är det inte direkt en flytt till andra sidan klotet (den kommer i höst för äldsta dottern).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0