Dekorationer

Tänk att ha det här som jobb:

dekorera purjolökar?!

Surfade lite och kom fram till att min hängihet berott på någon infektion.

Jag har egentligen inte känt mig sjuk, men tre små svullna knölar under käklinjen är förmodligen lymfkörtlarna som reagerat på en infektion.

1177 säger:

Om man till exempel har en infektion i luftvägarna eller i halsen svullnar i första hand lymfkörtlarna under hakan och på halsen och man kan känna dem som avlånga, lätt ömmande knölar under huden.

Stämmer rätt bra tycker jag.

GodaVännen har opererats idag.

Tyvärr har vi inte lycktas få igång hennes nätanslutning. Det har funkat så bra tidigare :-(

Får se om jag kan sprinta upp och hjälpa henne i morrn'.

Roligare att kunna surfa lite om man ska ligga på sjukhus.

 


Idag har jag varit på kurs.
Som vanligt hade jag helt orealistiska förväntningar :-(
Men det brukar ge sig efter ett tag och godbitarna visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0