Bättre i år

I kväll såg det ut så här:

Hittade en bild från 13 april 2011:

Tinat ungefär lika mycket, vilket innebär ca 2 veckor tidigare i år.
Idag fick jag faktiskt väldigt mycket gjort, med mina mått mätt.
Trots det har jag tagit hem lite förberedelser för morgondagens jobb.

Den här typen av redigering är så fruktansvärt jobbig, och det beror till stor del på att verktyget är så klumpigt.
Man måste in i så många dialoger för att sätta om vissa styrkoder. Bläh!
Inte blev det gymmet idag heller.
Mars kommer inte att vara någon vacker rapport.
Måste få undan lite i tabellen och få lite sinnesfrid i morgon.
Måste förbereda min första föreläsning på ungefär väldigt lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0