runSemester(torsdag, ≠sol) //överlagrad metod

Planen var att ta en dag med nöje.
Bakade bullar på förmiddagen och drog sedan till GodaVännen för ett länge emotsett kaffe med prat.
Eller egentligen prat med kaffe.
Sedan var det logistikarbete.
Ringa om middagen som behövde tillagas innan jag kom hem för att serva döttrar med tidig träning.
De fick serva sig själva faktiskt.Tur att jag har rutinerade barn som är vana att laga mat och göra snabba ändringar i planerna.
Hämta dotter med kompis, plocka upp projektor, släppa av dotters kompis, släppa av dotter, vilket jag höll på att glömma och fick vända när hon pekade lite bakåt och sa "Öhhh, där bor jag".
Hem.
Mat.
Disk.
Friidrott till kaffet.
Tur man har semester?!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Supergoda bullar Så tacksam. Maken har redan klämt i sig två Tack för en trevlig eftermiddag

2012-06-28 @ 20:34:15
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Emilie

Jag längtar tills den dagen jag också¨får prova på det där "semester" :D

2012-06-28 @ 22:08:21
URL: http://emilieochvictor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0