runRun(torsdag)

Så var det dags att testa nya hörlurarna.
En extra finess med dessa är att de är sweat proof!!
No sweat!
Så det gäller att svettas utav bara 17.
Sagt och gjort.
Jag kopplade in tanten som coachar mig och satte igång träningslistan med musik.
Kändes ovanligt lite dåligt faktiskt.
I uppförsbackarna får man en skaplig värdemätare på dagsformen.
Hur trött blir man, hur spänstiga stegen är (knälyftet) och hur snabbt man kan återgå till icke-backe-tempot.
 Så jag såg en möjlighet till säsongsbästa. Så blev det.
Kan jag ha vilat mig i form?? (skulle inte tro det)
Fick lov att ta korta rundan av flera skäl.
EM-semi #2 var ett.
Tyvärr förlorade Tyskland mot Italien.
Tyskland var ett av mina finallag :-(
Jaja, Spanien är ju klara och jag har dem som totalsegrare, så än är det inte kört.
Men jag vinner inte den interna tävlingen.
Jag hade för många fel i gruppspelet, men ligger hyfsat till utan chans på seger.
Här är det uteslutande äran som gäller.

Kommentarer
Postat av: Kristina

kul för dig

2012-06-29 @ 11:54:37
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0