Kryssar mig fram

Inte samma sköna utomhusklimat idag.
Regn trots att annars rätt pålitliga yr.no säger något annat.
Jag har inte på något sätt frångått mina vanor, igår lördagskrysset och idag söndagskrysset.
Däremellan klämmer jag in någon sudoku av varierande svårighetsgrad.
Så idag blir en långsam dag med låg ambitionsnivå (ingen ändring där heller).
Hade ställt väckaren i morse för att hålla koll på att sonen hann med sin skjuts till det läger han ska vara ledare på.
Men även barnafadern hade ställt väckaren så jag behövde inte gå upp, och sonen hade vaknat utan vår hjälp.

Om jag ska göra något idag blir det troligen en tur ner i källaren för att sysselsätta maskinen som är min trogna hjälpreda, ni-vet-vilken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0