runSemester(söndag, backToNormal)

Sådärja, nu stämmer prognoserna igen. Tyvärr :-(
 
Sitter och slöar med DN's söndagskryss (såklart!)
TV visar oavbrutet OS-tävlingar, så man kan alltid slänga ett getöga på det.
Det mesta passerar mig dock obemärkt förbi.
Det har blivit så många, stora, viktiga och märkvärdiga evenemang, så jag tappar helt kontrollen och orkar knappt bry mig. Svenska insatser är roliga att se, men jag kommer sällan ihåg prestationer och resultat.
 
Vad gör man en sådan här dag då?
Tja, inte mycket skulle jag tro.
Ska försöka ta mig ut och springa en sväng, men annars har jag nog inga planer.
 
Vädret har haft till effekt att  arbetet ni-vet-var har gett resultat. Inte så mycket volym att jobba med där nu.
 
Städning är alltid en option förstås :-(
Känns väldigt fuktigt idag..
Jaja, over and out for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0