runSemester(onsdag, sol)

Lite överrskande, och till nackdel för kaffebesök, blev det en riktigt trevlig dag med sol och uthärdlig kyla.
Jag tog en slow start, bakade bl.a. en långpannekaka och fixade lite kring moders födelsedag.
Så småningom kom jag mig ut och kunde njuta med lite kryss och sudoku.
Bestämde mig för att dra ner på kaffet och tog ett glas med min nya favoritdryck.
Drycken är en den nya natursötade Strawberry-Marula blandad med bubbelvatten med citronsmak.
Hur gott som helst.
 
Sedan var det dags för dagens dos av logistiska problem.
 
Jag behövde till Rusta för att fixa en födelsedagspresent, dottern med nyfärgat hår skulle till pojkvän. Jag skulle dessutom svinga förbi GodaVännen en snabbis. Sonen skulle med till stan, men lämnas hos flickvännen. Ytterligare dotter ville övningsköra, men vara hemma i ttid för att hämtas upp av kompis för biobesök.
 
Innan dess middag såklart.
 
Det mesta löste sig.
Presenten är köpt och förhoppningsvis levereras den i tid.
Fick en så fin present av GodaVännen, bild kommer.
BTW: Tjejerna börjar vara rätt bra på det här med bilkörning nu. Mamman är inte alls lika nervös som tidigare :-)
 
Nu börjar det vara dags att hämta biobesökarna.
I morrn' ska jag ut och resa.

Kommentarer
Postat av: Lena

Och jag blev iväglurad till Smultronstället av systern. Där är det verkligen gudomligt. Fast man får naturligtvis lite trädgårdskomplex.

Kom hem med en påse med fem växter. Känns bra.

2012-07-05 @ 10:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0