runSemester(måndag, regnSåKlart)

Jaha, inga överraskningar tyvärr.
Men, man får sysselsätta sig bäst man kan.
Jag fortsätter min attackplan mot ni-vet-vad och det ger såklart resultat.
Nu har jag bestämt mig för att ta bort en tvättkorg.
Så nu är det bara åtta!
Hoppas bara att det inte är en tillfällighet att den inte behövs...
Men det borde börja märkas att familjen minskat med 28.6%.
Men jag kan varmt rekommendera att ha tvätten sorterad, då är det bara att langa in i maskinen och arbetet blir effektivt. Plus att det är enkelt att se vilken typ av tvätt som är mest akut.
Men det kanske bara är jag som inte hinner hålla undan??
Annars dricker jag kaffe, det blir en del koppar sådana här dagar.
Passade också på att göra lite chokladbollar till mig.
Är en aning svag för att få något smaskens till kaffet.
Såg att en av lågpriskedjorna reade ut alla sommarmöbler.
Vad ska man med dom till??
Annars blir det mycket OS.
En del obskyra idrotter som man aldrig tittar på annars.
Såg precis fälttävlan, där behövdes en hästambulans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0