runSemester(fredag, sol!)

Ännu en dag av obegripligt väder.
Dagen började i svinottan eftersom das Auto skulle på service. Någon måste köra the pick-up car, så det var bara att pallra sig upp. Hem tillbaka för att äta frukost och sedan slumra på soffan någon timme.
Det gör jag aldrig annars, eftersom jag blir så otroligt seg av det.
Då var bilen klar så vi drog snabbt in och hämtade den. Handlade på vägen oxå.
Fortfarande bra gräsmatteväder, så jag pinnade ut på småknubbebena'.
Köpte en ny deckare på stormarknaden och jag har redan kommit en god bit på väg.
Slaskdeckarläsningen har grovt försummats i sommar. Bristen på gräsmattedagar är en förklaring, men det har funnits en brist på energi oxå. Mest blivit sudoku och korsord.
 
Funderar seriöst på att ge mig ut på en runda strax, gårdagen kan knappt räknas som träning eftersom det gick så... inte alls :-(
Skam den som ger sig.
Fast i princip har jag väl redan gett upp, mentalt.
Kanske gör någon nytta, oavsett?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0