runSemester(fredag, dagenEfter)

Nu är det lite stiltje. Skönt!
Bara ett moln på himlen. Men det täcker hela himlen OCH det trillar ner små blöta saker från det.
Utsikterna är inte alltför roliga (var är värmen??):
 
Så jag får ta till plan B om jag ska hålla tempot i åtminstone ett av semesteruppdragen:
Jag knåpar på med sommarkryssen (måste hämta torsdagens i pappersåtervinningen tror jag).
Borde köra en check i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
(det är högst oklart om någon mer än jag vet hur man hittar dit...)
Även om man inte smutsar ner särskilt mycket på sommaren så blir det en del specialtvättar. Tror jag fick två små såsprickar på min nya tröj-tunika igår.
Tänker nog ha den på nästa evenemang som är söndag, så då får jag kanske ta itu med det idag.
 
NU VILL JAG HA SOL OCH SITTA UTE PÅ GRÄSMATTAN!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag vill oxå ha sol. Vi kan ju aldrig äta ute. Hoppas på sol för morgondagens bröllop

2012-07-14 @ 00:06:32
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0