Lena: Nu fattar jag ingenting (igen)!

Jaha, ännu en småtråkig dag vädermässigt.
På något sätt känns det inte riktigt som semester om jag inte får sitta i solen och värmen.
 
Så vad tar man sig för då, medan man väntar på soligare dagar?!
Har fortsatt lite på gårdagens hushållsarbete och försökt lösa lördagskrysset.
Det är i stort sett klart, men några rutor får jag inte till.
Dottern ska visst dyka upp, så hon kanske ser vad som blivit tokigt.
Antingen i bokstäverna eller i huvudet på mig.
 
 
Annars är du mitt sista hopp Lena!
Titta på det här:
Hur ska det här gå efter semestern?
SvD's kommer att bli omöjliga för mig :-(
Jaja, det kommer fler korsord. I morrn' DN's söndagskrylle. Kanske ska ta med det på bilresan söderut?
Vilket flängande!
I morrn' är det firning av guldbröllop. Farbror och faster till maken.
Sedan tror jag vi ligger pall hemma ett par veckor tills arbetarklassen har jobbat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0