75 år är ett tag

Vaknade ovanligt tidigt för att ha semester, men så var det ingen vanlig dag heller.
Min mamma har fyllt 75 år i dag!
Ganska imponerande faktiskt.
Trots det trista vädret har dagen varit trevlig.
Lagom mycket folk i lagom fördelning över dagen.
Mycket fina blommor och en del fiffiga presenter.
Så roligt att ha så många vänner som kommer och hälsar på.
 
Kl. 16 drog hela famijen iväg  mot hemligt mål.
En grandios trerätters middag på lillasysters arbetsplats.
Jag fick lova att äta en del potatis, trots att det normalt inte ingår i min mathållning.
Det blev en bra avrundning på en dag som säkert tar ut sin rätt på jubilaren.
Hoppas bara att det totalt sett blev en trevlig dag att tänka tillbaka på.
Några bilder på maten:
 
Till kaffet blev det bitar med tryffel. Möjligen en liten besvikelse. Jag tog en lakritstryffel, men den smakade väldigt lite lakrits :-(
Nu är det dags för ögongodis: Sheemar Moore i Criminal minds!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad roligt att det blev en bra dag.Härligt med många vänner det betyder mkt. Många fina minnen att plocka fram sen. Kommer du hem nu eller blir du kvar till söndag? Hälsa o ha det gott

2012-07-13 @ 00:10:38
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0