Rekord!!

Igår kväll satte jag personligt rekord i Websudoku - nu är jag top 35%!!

Annars händer det inte mycket.

 

Pusslet går inte fort, även om vi just idag faktiskt har fått dit ett par bitar.

Men jag insåg att det är väldigt få långa lijner att styra upp bilden med.

 

På jobbet går det så där med kompetensutvärderingen.

Jag började med den bäste, som också har den mest omfattande ansökan.

Bara att läsa den tar ruggig tid (men jag får ju betalt för det...).

(dessutom är han ljusår från mig kompetensmässigt)

 

De andra två ansökningarna är kortare, men knepigare i så motto att det blir svårare att bedöma kompetensen utifrån det material jag har.

 

Har just sett första perioden av Sverige - Finland , semifinal i juniorhockey-VM (grabbar).

Finland gjorde 1-0 just före periodvilan.

Hade tänk sitta tills Sverige gjorde ledningsmålet (!), men nu kanske jag gör kväll i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0