Jaha, vad blev det här då?

Inte fått så mycket gjort idag (heller).
Lagom sovmorgon och en avslappnad frukost.
Sedan var det dags att göra sig i ordning för begravning.
Hämtade upp tre kollegor på vägen och anlände i god tid.
Vi hade inte anmält oss för att gå på minnesstunden (kändes inte riktigt rätt), så efter gudstjänsten gick vi på FinaFiket och drack kaffe.
Trevligt att sitta en stund i lugn och ro, trots allt blir man väldigt berörd av begravningar. Man känner sådan sympati med familjen.
Väl hemma igen, var det fortfarande tomt i huset.
Inventerade lite, sms:ade en handlingslista till dottern som var med men inte spelade innebandy (för gammal!)
Satte sedan igång att steka köttfärs till middagen (tacos).
Sedan har det varit degning för hela slanten.
Har ruggit ont i kroppen, i alla fall vissa muskler.
Får väl gå dit och åtgärda det i morrn.
Även hjärnan verkar lite otränad, men jag fick ut lördagskrysset så småningom.

Den här gången var jag ensam, min vanliga korsordskompis skulle visst "greja med ritplattan".
Jaja, i morrn' blir det lite innebandy mitt på dagen, men annars lugnt.
Stryka dukar, kan vara en bra insats.
Hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: "Korsordskompisen"

Öj, kolla vad jag gjorde med ritplattan då! Det blev fett bra

2012-01-21 @ 21:59:37
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: Kristina

det blev en lång minnesstund men väldigt fin.hoppas din morgondag blir bra kram

2012-01-22 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0