Innebandyhelg

Japp, första matchen avklarad!
Mycket roligt och överraskande vann hjältarna mot lokalkonkurrenten, som leder serien, med 6-4.

Vi kom hem rätt sent, strax före midnatt.

Då blev det lite fika och massor av pussel.

Resten av familjen hade bestämt sig för att stanna uppe och titta på Junior VM-finlen i hockey.
Den började 02.15!

Jag orkade inte (och tyckte möjligen inte att det var värt det...)
Jag gillar att titta på sport, men det pågår oupphörligt något som är superstort.
Jag har insett att av alla evenemang jag tittar på är det väldigt få jag minns i efterskott.
Lite som att läsa deckare, det är underhållande för stunden men knappast något som består.

Så för ovanlighetens skull en ledig dag så steg jag upp först!

Nu är det strax dags att dra för nästa match, måste bara sätta fram lite risgrynsgröt till spelarna och ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad långt ni kommit i pusslandet. har just lånat a dator som mest är upptagen o pratat med m som just ätit frukost själv ätit middag. aden yngre krängde 4 topp tio paltar. a den äldre tre. imrogn kommer vi hem. hur är vädret i umeå? här är det alplandskap. Tänk att ajg inte skriver bättre på en mac än en pc det var ju synd. trevlig kväll

2012-01-06 @ 17:31:23
Postat av: Kristina

Sonens dator hade inte mitt namn inne men ajg antar att du förstod att det var ajg som skrev

2012-01-07 @ 21:28:01
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0