Förgängligt!

Väntar på att få göra av med pengar

Jahapp, så var det gjort.
Eller i alla fall halvvägs.
Vi hade planerat för att lösa hela bilproblemet i ett svep, men när vi kommer dit så har någon sålt en av bilarna som vi reserverat.
Lurigt!
Man kan konstatera att pengar är förgängligt.
Skillnaden mot blommor är att blommorna i alla fall syns i verkligheten ett tag.
Just de här tulpanerna var dock en besvikelse.
De slog aldrig ut, som kanske syns...

Nu har jag varit träningsledig i tre dagar, så ikväll bär det av till gymmet igen.
Kändes faktiskt lite mindre dåligt i fredags.
Då sprang jag i mitt lite långsammare tempo och orkade mycket bättre och längre än första gången.
Jag vet ju att intervaller ger bra träningseffekt, så jag ska försöka lägga in det så ofta jag orkar.
Mentalt alltså.
Satsar på ett par super1000ingar ikväll med.
Om jag orkar.
Mentalt alltså.
Ska ta lite coola bilder in action så alla trogna läsare blir lite impade....
Som jag brukar säga: Det är inte lätt att vara världsmästare när det bara är jag som vet om det!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag vet att du är världsmästare. I alla fall i mun värld.

Trist med tulpaner som uppför sig så. Kan de ha frusit? Hoppas träningen gått bra

Vad blir det för bil? Kram

2012-01-31 @ 21:17:35
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0