Avjulningen fortsätter

Idag har jag, trots rejäl sovmorgon, lyckats stuva undan det mesta av julsakerna.
Dessutom genererat två sopsäckar med textilier som ska på återvinningen.
Men man kan inte göra sig av med de ljuvliga amaryllisarna.

Jag trodde att mina adventsblommor skulle hinna blomma över innan jul och köpte två som backup, dessutom fick jag två vita av GodaVännen när de var hit och fikade på nyårsdagen. Nu har jag 6 amaryllisar, några med både andra och tredje stängeln på G.


Ska strax gå och titta på en extramatch i innebandy. De yngsta ska hjälpa till i F16-serien.

Kommentarer
Postat av: Kristina

visst -är det häftigt med amaryllis i januari. mina blommar för fullt och jag njuter. bönegrupp ikväll?

2012-01-16 @ 13:07:06
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0