Tog en tur

Det var spelar/föräldramöte i damlaget (bara det!)

Vi fick verkligen snabba oss med maten och rusa iväg.

Tjejerna hade träning direkt efter, så jag slet med mig mina träningskläder för att slippa gå hem och sedan repa tillräckligt med mental ork för att traska tillbaka.

Date med kompisen:

Hittade tyvärr inte mina hörlurar (har särskilda för att ha när jag tränar), så jag fick streta på utan.

Småkikade lite på en amerikansk "dokumentär": Whitneys sista dagar.

En inte helt kontinuerlig tittning kan ha bidragit till att jag inte tyckte den var särskilt bra, eler också var det som så ofta; ett försök att slå mynt av en kändis genom att klippa ihop en massa löst material.

Jaja, jag fick träningen gjord hur som helst.

Körde en annan variant av intervall1000ing:

1000m i högre fart, 200 meters vila.

Repetera så många gånger som möjligt...


Kommentarer
Postat av: Kristina

jag bara bugar mig för din energi.

2012-02-21 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0