Dags att fabulera!

Insåg igår att fettisdagen närmar sig och att det inte gick att skjuta upp semmelbullsbaket!

Sagt och gjort!

Efter en rätt sen middag gjorde brudarna kladdkakemuffins med chokladkräm på medan jag satte bulldegen.

Jäste och gräddade medan vi såg Wallander.

Idag på morgonen hade jag en massa ärenden, så jag räknar det som en halv ledig dag.

Klippt mig, varit på apoteket och köpt omega-3 och magnesium (för ni vill väl veta alla detaljer?!), köpt en blomma att ha i jobbfönstret, varit till sportaffären och lämnat in en pjäxa för att montera bindningar på mina nya skidor, löst ut allt vi handlade i lördags och letat parkeringsplats på jobbet. Man ska inte anlända 10.40!

Så snart är min lediga halvdag över och jag ska ta tag i forskningen.

Nu är jag så desperat att jag tror jag måste ta till Plan B. Fabulera vilt!

Bara börja skriva och se om jag kan formulera mina vaga tankar.

Njut av solen den som har möjlighet!


Kommentarer
Postat av: Kristina

fina semlor. I besvikelse över inställd behandling gick jag två minuter på gåbandet vilket straffade sig. SÅ nu är jag sur oxå

2012-02-20 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0