Bortkastat?!

Det var alltså inget att välja på.

Efter att ha stökat lite i köket, klädde jag om och promenerade iväg.
Vädret är rätt trevligt, kanske aningen varmt.

Lite, lite snö i luften och inte så blåsigt.

Jaja, iväg det bar.

Hade tänkt springa lite längre på en bestämd hastighet.
Bra att få känna efter hur super1000ingarna gör verkan.

När jag kom fanns det inga löpband lediga med utsikt över underhållningen.
(TV-apparater och andra gymmare)
Jag fick ta ett band med utsikt över den stora sjön.
DÄR händer det inte mycket kan jag säga.
Tiden går otroligt långsamt och jag känner mig utslut direkt :-(

Höll koll, och så snart det blev ett rättvänt löpband ledigt skyndade jag mig att byta.

Hinner bara halva betinget innan jag inser att jag måste ta en akut-paus. Blä!

Ok, nästan som att börja om, fast trött direkt.

Bara på tjurdda lyckades jag ta mig igenom det beting jag hade satt.

Det kan ju inte vara kul jämt!
(men någon gång kanske??)

En av döttrarna hade dykt upp, så när jag stretchat färdigt så följdes vi åt hem.

Nu har jag tittat lite på House, fotboll och all möjlig s**t däremellan.

Har druckit grönt te, men nu blir det Criminal minds i alla fall.
Sedan dusch och styp-i-säng.
Update: inser att jag redan sett avsnittet så jag drar mot duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0