Alltid missar man något :-(

Titta vad jag hittade på en av skåpdörrarna i köket.
En juldekoration!
Man skulle kunna tro att man ser det som man lägger ögonen på flera gånger om dagen!
Jag hade totalt fyra sådana här uppsatta i köket, men lyckades alltså lämna en uppe, fram till nu...

Detta är det däremot inte så lätt att missa!
Hur fort kan köket gro igen, egentligen???
Jag tycker det blir så en sekund efter att jag röjt upp.
Oooooorkar inte.....
Men jag har ett litet trick för att manipulera mig själv :-)
Jag spolar uppdiskvattnet, lägger i det mest ingrodda, hur det nu kan bli så på en sekund?!, och sätter mig framför TV'n.
Sedan sprintar jag in i köket och diskar några saker i varje reklampaus.
Då känns det som att jag bara degar, men får ändå en del av eländet åtgärdat.

Tog faktiskt lite coola pics på gymmet igår kväll.
Men dom har jag av någon anledning laddat in på en annan dator och tagit bort från telefonen.
Listigt va'?!
Efter att vi varit på gymmet, så lade dottern och jag ansiktsmask.
Jag hade en peel-off, eftersom det är så läckert att dra av masken efteråt.
Min luktade extremt mycket jordgubb, dotterns luktade fugde.


Har tagit fram och strukit en av mina favoritdukar.
En gammal, handbroderad duk som jag ärvt efter min pappas ingifta moster.
Ester hette hon.
Ska visa bröllopsbilden som jag också har.


Nu har det gått flera reklampausar, UTAN att jag  diskat.
(roligare att fixa med bilder & blogga)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken vacker duk. Det är märkligt att man alltid glömmer ngn julgrej framme hur man än går runt och tittar så är det som om ngt gömt sig tills man burit bort jullådorna och sen hoppar det fram.

2012-02-01 @ 21:42:19
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0