(Someones else's) mission accomplished

För att göra den senaste tidens nederbörd hantera körde vi på snöbjörnsjakt på väg hem efter jobbet.
Den sistlidna vårens blötsnö knäckte den förra röjaren.
Medan maken shoppade på Laitis, passade jag på att studsa in på tygaffären i dörren bredvid.
Hittade en rätt trevlig kappa som jag slog till på.
Nåt nytt att ha i köket.
 
 
Efter middagen var det dags att se adventskalendern, fortsättningen på Greveholm. Vill nog se något fler avsnitt innan jag har en åsikt.
Sedan var det ingen återvändo.
Han med snöskottningsuppdraget hade inte riktigt fullgjort uppgiften, så...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Snygg gardin Bra köp. Jag har inte sett ngt avsnitt än, kanske borde göra det så jag har en åsikt jag med

2012-12-04 @ 22:06:58
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0