Orden rusar

Nu har mina vackra barn lurat in mig i en ny tidsslukande verksamhet.
Det går inte jättebra för mig. Jag har förlorat alla matcher så här långt :-(
Jag gillar ju Boggle, och detta är snarlikt.
Dessutom spelas det i 3*2minuter, så det är snabbt gjort.
Men man kan bli lite irriterad på att det nästan inte finns någon gräns för vilka ord som ger poäng.
Alla tänkbara verbformer, genetiv-s i parti och minut... Tyvärr kan man inte ställa in sånt där.
I morrn' är det svinottan igen. Den energiska dottern har inventering.
Men då hinner jag, i bästa fall, förbereda ett möte som börjar 8.30. Borde färdigställa en text till dess.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis til att ha kommit in i Ruzzle. Jag älskar det men blir irriterad på att folk inte fullföljer matcherna på en gång. Familjen är superirriterad på mig och har i kväll haft förbön för att lösa mig från "beroendet" som de säger. Jag tycker det rä en fantastik avkoppling o rensar hjärnan. Men får ju bara spela när jag får låna makens telefon. Lycka till med tidiga tiden

2012-12-11 @ 23:19:39
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0