Nu blir det jäktigt

Nu har jag advent på jobbet oxå.
Tack vare en snäll kollega kunde jag testa mina glödlampor och konstatera att två var trasiga. Så det hjälpte inte att jag hade en reserv. Kollegan hade dock ytterligare en, så nu lyser det i fönstret.
Men nu är det dags för lite lönearbete igen, efter fyra dagars arbete i hemmet.
Idag blir det att försöka bedöma pedagogik skicklighet. Vi, i min lilla grupp, har sagt att de preliminära utlåtandena ska läggas in på onsdag.
Jag hade ursprungligen en portfölj på 127 sidor, men fick byta för att det var en person jag känner. Nu har jag en i det andra diket: 4 sidor. Men det finns säkert en del bilagor i kursmappen på nätet.
Först lite obligatorisk stvl förstås.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt att adventet finns på jobbet.Ha en bra dag

2012-12-10 @ 11:27:33
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0