Ett uttryck för ögonblicket

Tycker att det är så vackert nu, med all nysnö och det lätta singlet i luften.
Fram med ajfånen för att fånga ögonblicket.
Ögonblick går fort och ajfånen har en tendens att fånga ögonblicket efter det ögonblick jag hade avsett.
Så här blev det:
Första bilden hann det komma in en bil i kompositionen efter att jag tryckt. I den andra råkade fingret fara över avtryckarknappen när jag skulle flytta fokus.
Tja, man får väl se det som ett konstnärligt uttryck, eller?!
Nu har jag sett ett avsnitt till av adventskalendern, men jag avvaktar fortfarande med en åsikt.
Måste vuxna vara sååååå korkade?
Nu har jag jobbat färdigt på jobbet för den här veckan.
Fast... jag var tvungen att åka ifrån några halvgjorda uppgifter.
I morgon kväll har vi julmiddag, så då ska jag väl åka in en sväng i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0