Det tar på att vara ledig

Idag var det dags för en julklappstur till centrum.
Med den enorma spridningen den här bloggen har, vågar jag inte riktigt gå in i detalj på vad jag köpt/tittat på.
Så mycket kan jag säga att de två första klapparna är inköpta! Hurra för mig.
 
Den energiska (mor)modern är det ingen hejd på.
Hon lyckades pricka av väldigt många saker på sin lista (jag hade inte ens någon :-( ).
Inte nog med det, vi hade en MYCKET bra shoppingtur vad gäller kläder!
Jag vet inte hur många gånger vi har försökt hitta en snygg jacka, och idag lyckades det. Över all förväntan. Den var såååå snygg.
Dessuton jeans, tröjor, kofta och lite onämnbart. Det kan vara jobbigt att fixa allt själv när man kan behöva hämta olika varianter av plaggen.
Roligt att kunna hjälpa till.
 
Fortsätter med rufflandet och noterar ständigt nya rekord.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken framgång på russle. Vad heter du om jag ngn gång skulle bli slumpad mot dig?
Härligt med handlingsframgången

2012-12-14 @ 22:00:35
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0